środa, 13 kwietnia 2011

Przed Wielkanocą

A dziś pokażę moje tegoroczne wielkanocne kartki. Ponieważ wysyłać je będę ja, moja siostra i bratowa, i niektóre pójdą do tych samych osób, to starałam się zrobić każdą inną.

Nie miałam nastroju na te kartki w tym roku więc wyszły takie proste, na szybko. Właściwie to w ogóle nie miałam pomysłu na nie.

A teraz prezentacja:

Moje pierwsze Tildy

Kurczakowe

i z jaskółką, która mnie zauroczyła i zrobiłam takie 4 (każda na innym tle i z innymi dodatkami)

Jeszcze takie


Jajkowe

Takie sobie na wesoło

i kilka religijnych wklejone w Lidlowskie kartki-ramki

A wszystkie one powstały w dwa dni, a właściwie w dwa wieczory.
I więcej nie będzie. Wszystkie jutro trafią na pocztę i mam nadzieję, że do świąt dojdą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz. Anja