niedziela, 13 maja 2012

Warto przeczytać

W mojej Rozdawajce poprosiłam osoby chętne o słodkości o polecenie mi jakiejś wartej przeczytania książki, filmu i miejsca.

Szkoda by było, żeby przepadły takie cenne wpisy i postawiłam zebrać je razem w jednym poście.
Dziś książki.

Zastanawiałam się w jakiej kolejności je przedstawić i wyszło, że alfabetycznie według tytułu.

Klikając na tytuł przeniesiecie się na recenzję
1. Akty wiary - Erich Segal
2. Bajki nie tylko dla dzieci - ks. Mieczysław Maliński
3. Ben Hur - Lewis Wallace
4. Cień wiatru - Carlos Ruiz Zafon
5. Chemia śmierci - Simon Beckett
6. Diabeł ubiera się u Prady - Lauren Weisberger
7. Dom na Wyrębach - Stefan Darda
8. Droga - Cormac McCarthy
9. Duma i uprzedzenie - Jane Austen
10. Dzieje grzechu - Stefan Żeromski
11. Dziennik Bridget Jones - Helen Fielding
12. Dziewczyny wojenne - Łukasz Modelski
13. Egzamin z miłości 
14. Jeździec miedziany - Paullina Simons
15. Katedra w Barcelonie - Ildefonso Falcones
16. Kłamstwo na kłamstwie - Daria Doncowa
17. Kod Leonarda da Vinci - Dan Brown
18. Ludzie na walizkach - Szymon Hołownia
19. Melancholia sukuba - Richelle Mead
20. Miasto poza czasem - Enrique Moriel
21. Millennium – trylogia - Stieg Larsson
22. Mistrz i Małgorzata - Michaił Bułhakow
23. Odważni - Nicholas Evans
24. Oliwkowa farma - Carol Drinkwater
25. Ostatnia piosenka - Nicholas Sparks
26. Pan Lodowego Ogrodu - Jarosław Grzędowicz
27. Piknik pod Wiszącą Skałą - Joan Lindsay
28. Prime time - Liza Marklund
29. Robinson Crusoe - Daniel Defoe
30. Rozkosze Emmy - Claudia Schreiber
31. Róże - Leila Meacham
32. Saga o ludziach lodu - Margit Sandemo
33. Smażone zielone pomidory - Fannie Flagg
34. Stary człowiek, który wyskoczył przez okno i zniknął - Jonas Jonasson
35. Stowarzyszenie umarłych poetów - N.H. Kleinbaum
36. Szata - Lloyd C. Douglas
37. Śmierć za cukiernią - Joanne Fluke
38. Trylogia husycka - Andrzej Sapkowski
39. Za oknem cukierni - Sarah-Kate Lynch
40. Z piekła rodem - Jim Thompson
41. 1Q84 trylogia - Haruki Murakami
42. 13 opowieść - Diane Setterfield

Część z propozycji to dobrze większości znana klasyka. Ale są też nowości.

Ja sama już sobie ustawiłam kolejkę pozycji do przeczytania, a nawet już zaczęłam czytać jedną z polecanych książek - 13 opowieść - i wiecie co, wciągnęło mnie :)

Życzę miłej lektury.

Kolejny wpis poświęcę na tytuły polecanych do obejrzenia filmów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz. Anja