niedziela, 17 czerwca 2012

Przed końcem roku szkolnego

Wczoraj poproszono mnie o zrobienie dwóch kartek na koniec roku.
Kartki dla dwóch pań, od jednego dzieciaka.

Miały być w miarę ;) płaskie, tak aby weszły w kopertę.

Miały mieć tę samą formę, ale różnić się między sobą.

Na obu miało być słowo - dziękuję.



Pierwsza to kartka w stylu 3D




Kilka szczegółów


Druga kartka - standardowa, z papierowymi kwiatkami i cytatem, wypatrzonym u Asiz Papierowych wariacji.




I kilka szczegółów


Podzielcie się swoimi pracami w Twórczym weekendzie, jak i ja czynię:)

19 komentarzy:

  1. przesliczne te karteczki;szczegolnie druga mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne. :) co tu dużo pisać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. no i pięknie Ci to wyszło!
    te skrzydła anioła cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne karteczki Aniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe kartki! W pierwszej bardzo podoba mi się ten motyw a w drugiej urzekł mnie skrzydełka i cytat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gocha wyrwala mi slowa z ust :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki i bardzo piękny cytat!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne kartki, Anju :))
    a ten cytat jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje karteczki jak zawsze zachwycające :) Aż by się chciało wołać o więcej :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne!!!! francja-elegancja! zachwyciły mnie skrzydełka anielskie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne, pierwszaszczególnie mnie urzekła

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne klimatyczne, karteczki

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz. Anja