niedziela, 7 kwietnia 2013

Etykiety

W zeszłym miesiącu zaczęłam wyszywanie etykiet winnych.
Pierwsza już jest wyszyta. Teraz czeka tylko na skonturowanie.
 Niestety :(
Na schemacie jaki posiadam kontury są tragiczne. Nie wiem, czy to linia kratki, czy kontur.
Zaczęłam, patrząc na wyhaftowany obrazek, ale jakoś mi to nie pasuje.

Szukając lepszej wersji schematu, zaczęłam kolejny obrazek.
Tu przynajmniej z konturami nie będę mieć kłopotu :)


Dziękuję wszystkim za życzenia urodzinowe i kartki :)
 

6 komentarzy:

  1. Sprubój na wyczucie te konturki, etykietka ze ślicznym wzorkierm! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z takimi etykietami, podziwam za wytrwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Woach, szalone zajęcie, tak to powyszywać, ale jakie piękne!

    Zapraszam serdecznie na rocznicowe Candy na moim blogu: http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/2013/04/rocznica-i-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam pojęcia o wyszywaniu,ale klaruje się coś pięknego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już pięknie wygląda, a z konturem będzie prezentować się jeszcze lepiej:-)"Trochę" pracy jeszcze Cię czeka...

    OdpowiedzUsuń
  6. Anju, od dłuszżego czasu obserwuję Twoje prace - wszelakie. Dzieki Twoim karteczkom zapałałam miłoscią do scrapbookingu. Na początku mojej przygody z karteczkami wielokrotnie inspirowałam się Twoimi pomysłami, dlatego teraz chciałabym sie odwdzieczyć za to i przyznać Ci wyróżnienie Liebster. Gdyby nie Ty i jeszcze kilka koleżanek, nie byłoby danfi. Po odbiór banerka zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz. Anja