czwartek, 27 marca 2014

Ze skuterem

Dziś sporo zdjęć - ostrzegam :)

Pewien 18latek ma fajne hobby - szaleje na skuterze - należy do grupy wykonującej akrobacje na skuterach.
Kartka miała nawiązywać do tego hobby.

Pomyślałam o 3wymiarowym skuterze. Pomogła mi Hania  która dla mnie jest mistrzynią exploding box.
Powstał skuter
I już miał naleźć miejsce w pudełeczku, jak przypadkiem natknęłam się na TAKĄ kartkę i pomyślałam, że skoro kartka ma stać na biurku to może to będzie lepszy pomysł.

I tak oto powstała kartka 2w1, z którą ciężko było mi się rozstać :)



Pierwszy raz targałam brzegi. Ale chyba tragicznie nie wyszło? 






Wszystkie elementy na kosteczkach dystansowych


Bardzo podoba mi się widok z boku. 

Koronkę dodałam w ostatniej chwili i... nie żałuję :)





2 komentarze:

  1. Świetny pomysł, rewelacyjne wykonanie i kolory. Wyszło świetnie :)) Skuter pierwsza klasa :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz. Anja