poniedziałek, 21 grudnia 2015

Świąteczne kartki

Zawsze obiecuję sobie, że za kartki świąteczne wezmę się wcześniej, a nie na ostatnią chwilę.

Ale obiecanki - cacanki :)

Kartki powstały w jeden dzień. Musiały.
Zaczęłam wcześniej, ale okazało się, że kupiłam nie taki tusz jak trzeba i nie wysychał.
Wkurzona na maxa ;) uparta na stemplowane kartki, znalazłam stare tusze do biedronkowych stempelków i ... wyszły!

 Za tło wielokrotnie posłużyły papiery do pakowania z Claudii




 Próbowałam poszaleć ze śniegiem w płynie, ale nie chciał współpracować :)

A kolorowałam zwykłymi kredkami (bałam się użyć akwareli ze względu na problemy z tuszem).






Oczywiście musiały powstać też bardziej tradycyjne (święte - jak mówi moja bratowa)

Drukarka odmawia mi już posłuszeństwa, więc wyciągnęłam pudło z resztkami bożonarodzeniowymi sprzed dwóch lat i okazało się, że całkiem sporo tam jest jeszcze przydasi na tę okazję.
Obyło się więc bez drukowania - wszystko z resztek.












Kartki poleciały już w środę, a dziś wyciągając dekoracje choinkowe znalazłam pudełeczko, a w nim ... zeszłoroczne kartki - bo jakoś wtedy mi szło tak dobrze, że jeszcze kilkanaście zapasowych wyszło ;) - W przyszłym roku bożonarodzeniowych kartek NIE ROBIĘ!

6 komentarzy:

  1. wspaniałe kartki bez wyjątku

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne karteczki. Ja w tym roku z braku czasu wysłałam kupne, ale w przyszłym roku się poprawię ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęścia, miłości, zdrowia
    oby każdy dzień Nowego Roku
    był wypełniony pasją i radością

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz. Anja