niedziela, 8 maja 2016

Kartka kokarda

Jakiś czas temu na FB pojawiło się pytanie o kartkę w kształcie kokardy.
Podano link do bloga Sandry.
Kilka kartek zauroczyło mnie tak, że postanowiłam je zrobić.
Napisałam maila i kupiłam kilka wzorów (polecam! szybko i sprawnie)
Zaczęłam od Kartki Kokardy.
Zmniejszyłam do 70%, bo w oryginale miała ponad 20cm, a to dla mnie trochę za dużo. Zrobiłam też wersję kartki sztalugowej (w oryginale - zwykła kartka)

Pierwszą okazją był chrzest małej Ani









5 komentarzy:

  1. Kartka bardzo efektowna!
    Z pewnością skorzystam z pomysłu przy najbliższej okazji :)
    Pozdrawiam cieplutko ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka robi wrażenie :) Piękna, ślicznie dobrane dodatki :) Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo takiej kartki jeszcze nie widziałam, robi wrażenie, jest bardzo pomysłowa ale jakże bardzo efektowna. Bardzo dziękuję za miłe słowa pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. Piękna kartka. Blog Sandry został chyba zamknięty bo nie mogę się tam dostać. Czy jest jakaś możliwość żeby skontaktować się z Sandrą w inny sposób i zakupić wzór? Będę wdzięczna za odpowiedz. Jeśli można proszę napisać do mnie maila: calamagrostis@interia.pl
    Będę zobowiązana. Dziękuję
    Pozdrawiam.
    Karolina

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz. Anja