niedziela, 9 czerwca 2019

Do ślubu z czerwienią i czernią


Kartka ślubna w nietypowym kolorze.
Miała być czerwono-czarna i mogła mieć jakiś jaśniejszy akcent.
pierwsze co przyszło mi do głowy to rozjaśnienie bielą, ale jak znalazłam papiery z Galerii Papieru "Królewskie Wesele" to wiedziałam, że rozjaśniaczem będzie beż.

A ponieważ czerń i ciemna czerwień (a właściwie bordo) to mroczne kolory, więc zgłaszam ją na wyzwanie Beauty in the dark Pracowni Snip Art.

http://snipart-pracownia.blogspot.com/2019/06/wyzwanie-51-challenge-51-beauty-in-dark.html

A teraz szczegóły 😃

Najpierw pudełko, które musiałam nieco podwyższyć.


Tu widać czarny brzeg doklejony tyko od środka.



Kartka, to oczywiście - sztaluga.

Perełki są w odcieniu beżu, choć na zdjęciu wyglądają jak różowe.
Środek w tych samych kolorach
Listki potuszowałam i maznęłam czerwonym markerem.
 A wszystko oczywiście na taśmie 3D.




3 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba ta sztaluga :) pozdrawiam, Ana

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo odważne kolorki, ale wyszło rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  3. great project, love the inside ...thanks fpr playing with us at snipart challenge

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz. Anja