piątek, 6 maja 2011

Karteczkowy roczek - MAJ

Powstała właśnie moja pierwsza krzyżykowa karteczka.
Właściwie to pierwszy raz wyszywałam coś tak małego. Niby małe, szybkie a okazało się całkiem, całkiem pracochłonne. Trochę przerobiłam wzorek, bo nie chciałam napisu (teraz jest bardziej uniwersalny). Jeszcze nie wiem jak wykorzystam obrazek, na razie po prostu włożyłam go w karteczkową ramkę. Jak pojawi się okazja to dodam napis, może coś jeszcze.

Jak teraz spojrzałam na podgląd, to dopiero zauważyłam, jak fajnie wyszedł ten mini storczyk.

4 komentarze:

  1. pierwsza skoń♣czona karteczka! cudna :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A w którą stronę się otwiera? Bo po prawej nie ma wzoru i się zastanawiam czy odmienne otwarcie, czy czeka na inne wykończenie, jak okazja przyjdzie? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest naklejona na za zwykłą kartkę (niebieski kartonik jest minimalnie większy), więc otwiera się normalnie.
    A prawy brzeg ma być jeszcze ozdobiony dodatkową koronką, więc falowany brzeg trochę by przeszkadzał.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz. Anja