poniedziałek, 30 stycznia 2012

Nadrabiam

W ostatnich tygodniach mój dostęp do sieci był bardzo ograniczony. Już było dobrze, aby za kilka minut padło wszystko. Dziś panowie chyba wreszcie dotarli do źródła błędu, bo (odpukać) jest dobrze. Ale dziś dzień prób, więc poodwiedzam wiele blogów i wreszcie będę mogła zostawić ślad swojej obecności :)

Dziś zaczęłam ferie. Ferie = czas na robótki do woli!

Nie oznacza to, że leniuchowałam. Choć ostatni tydzień to po 10-12 godzin w pracy i jak wracałam do domu to już tylko o ciepłym łóżeczku myślałam.

Ale coś tam powstało.
Nie wszystko pokażę, bo kilka niespodzianek musi poczekać z prezentacją.
Na dzień dzisiejszy kartka dla Kubusia


I jeszcze słodkie kolorowe candy tuszowe na SCRAP.COM.PL
Och, przydały by mi się takie tusze...

3 komentarze:

  1. Dlugo cię nie było,kartka bardzo pomysłowa

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczna karteczka...zycze szczescia w losowaniu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ta Kubusiowa kartka, a zwłaszcza napisza helikopterkiem :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz. Anja