niedziela, 8 maja 2016

Kartka kokarda

Jakiś czas temu na FB pojawiło się pytanie o kartkę w kształcie kokardy.
Podano link do bloga Sandry.
Kilka kartek zauroczyło mnie tak, że postanowiłam je zrobić.
Napisałam maila i kupiłam kilka wzorów (polecam! szybko i sprawnie)
Zaczęłam od Kartki Kokardy.
Zmniejszyłam do 70%, bo w oryginale miała ponad 20cm, a to dla mnie trochę za dużo. Zrobiłam też wersję kartki sztalugowej (w oryginale - zwykła kartka)

Pierwszą okazją był chrzest małej Ani









5 komentarzy:

  1. Kartka bardzo efektowna!
    Z pewnością skorzystam z pomysłu przy najbliższej okazji :)
    Pozdrawiam cieplutko ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Nazywam się Klaudia. Stworzyliśmy nowy serwis Platforma Kreatywna przeznaczona dla utalentowanych artystycznie osób. Naszym klubowiczom oferujemy zniżki na produkty i usługi, informacje, warsztaty i darmowe pliki do pobrania. Serwis jest darmowy. Zapraszam Cię: http://platformakreatywna.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka robi wrażenie :) Piękna, ślicznie dobrane dodatki :) Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo takiej kartki jeszcze nie widziałam, robi wrażenie, jest bardzo pomysłowa ale jakże bardzo efektowna. Bardzo dziękuję za miłe słowa pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz. Anja