poniedziałek, 15 stycznia 2018

Całoroczny SAL z bombkami (styczeń)

Agnieszka po raz drugi prowadzi zabawę krzyżykową: Bombkujemy przez cały rok!
Zazdrościłam dziewczynom ubiegłorocznych ozdób, a że marzy mi się choinka ubrana tylko w krzyżykowe ozdoby, to w tym roku nie zapomniałam i zapisałam się do zabawy.

Co miesiąc są do wyhaftowania 3 bombki i dla chętnych jakieś dodatkowe maleństwo.
W styczniu powstały tylko bombki, ale nie oznacza to, że do maleństw nie wrócę :)

Bombki haftowałam na plastikowej kanwie, 3 nitkami Ariadny. Kolory dobierałam sama.

Na razie bez pleców, bo zamierzam na koniec zrobić razem plecy dla wszystkich.




19 komentarzy:

  1. Plastikowa kanwa do takich projektów bardzo się nadaje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądają. Fajnie dobrałaś kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie haftowałam na plastikowej kanwie.
    To dlatego wypełniałaś całe powierzchnie bombek?
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie wyglądają twoje bombeczki! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się Twoje hafciki. Po oprawieniu świetnie będą się prezentowały na choince. Na kanwie plastikowej jeszcze nie wyszywałam. Wszystko przede mną. W xxxx wpadłam dopiero rok temu i to jest to, co poza kartkami pokochałam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli dotrwasz do końca roku, to Twoja choinka pięknie się będzie prezentowała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie prezentują się Twoje bombki i włożyłaś w nie sporo pracy, bo wyhaftowałaś całe środki :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne bombki :)
    Choinka z nimi będzie niepowtarzalna

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny pomysł z plastikowa kanwa!

    OdpowiedzUsuń
  10. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    หนังสารคดี

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz. Anja