środa, 15 sierpnia 2018

Chrzest krasnoludka

Lipiec był miesiącem krzyżyków :) , ale przyszedł sierpień i nadszedł czas na wywiązanie się ze zobowiązań. Tym razem nadszedł czas na chrzciny.

Dziś pierwsza z trzech kartek.

Miała być:
- od chrzestnego (młody chłopak)
- ze zdjęciem
- z szufladką

Wymyśliłam, że nie może być zbyt romantycznie, niezbyt słodko za to w brązach i niebieskościach, bo krasnoludek na zdjęciu wystąpił w granacie

Z przyjemnością wróciłam do płaskich kwiatków. Trochę pomieszałam gotowce z wycinanymi, kilka ćwieków (dawno ich nie używałam) i ... gotowe!



Sporo dystansowej pianki  zużyłam do tej kartki :)




8 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba takie połączenie kolorystyczne. Kartka wygląda świetnie. Chylę czoła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna męska kartka - wszak od mężczyzny dla mężczyzny :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna praca i fantastyczna pamiątka :)

    https://przystanek-klodzko.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super praca taka na wesoło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetna kartka z tym zdjątkiem!:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz. Anja