sobota, 12 stycznia 2019

Paryski szyk na Nowy Rok

W tym roku postanowiłam więcej haftować dla siebie.
Dlatego zgłosiłam się do udziału w SALu Hani: Paryski szyk

Obrazków jest 6, ale nie wiem, czy wszystkie 6 uda mi się wyhaftować, bo chcę wrócić do kartkowania, a i jest kilka innych haftów do skończenia.
Dlatego wybrałam na początek cztery z nich (jeden na kwartał).


 Pierwszy już zaczęłam No 4

Niedużo, ale to dopiero początek .

Ten SAL będzie też Haftem na Nowy Rok, czyli hafciarskim wyzwaniem u Kreatywnej.

8 komentarzy:

  1. U mnie pierwsze będą koronki (nr 8) i nie wiem czy nie będzie to jedyny obrazek z tej serii - zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wzory, powodzenia w ukończeniu wszystkich, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzonka :) chętnie będę podglądać
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne wzory! Powodzenia w wyszywaniu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne wzory, życzę powodzenia w haftowaniu i super przy nich zabawy. :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale szyk i elegancja :) super . Powodzenia bardzo fajny wzór na nowy rok.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz. Anja