niedziela, 14 czerwca 2020

Album w nietypowym pudełku

Od jakiegoś czasu kuszą mnie albumy. Na razie mini albumy, ale już wkrótce.... 😉

Pomysł na mini album miałam od dawna. Kilka zdjęć, cytaty dopasowane do zdjęć - pamiątka od mamy dla córki.
Wyzwaniem było opakowanie.
Były różne pomysły, aż natknęłam się na pudełko-kartkę Renaty Chądzyńskiej (LINK do filmu Renaty) Poprosiłam o zgodę na wykorzystanie pomysłu i zabrałam się do pracy.

Pudełko z Craft Corner oryginalnie jest opakowaniem na ptasie mleczko. U mnie nieco zmieniło przeznaczenie.
Papiery, to głównie kolekcja Dom Róż - LemonCraft

A teraz sporo zdjęć i na końcu film z moją pracą




W stojącą ramkę można włożyć zdjęcie


Kwiatki na pudełku płaskie, żeby można było zamknąć i schować





Dodatkowa karta na życzenia. Z magnesem, żeby się nie otwierało.




A w środku mini album





9 komentarzy:

  1. Fantastyczna forma i co za wykonanie:) Ogromnie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Sprawiło mi masę przyjemności

      Usuń
  2. Świetne pudełko i albumik ♥️♥️♥️ Cudowne wykonanie �� Jedna z moich ulubionych kolekcji ❤️♥️❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Piękne i szalenie pomysłowe!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale pięknie,jestem zauroczona

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie piękne! Efekt zachwyca i będzie pamiątką na lata!

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś fantastycznego!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz. Anja