piątek, 25 września 2020

Album w walizce

Pochwalę się kolejnym albumem (czy już pisałam że albumy to moja nowa pasja? 😀) .
Album powstał na warsztatach u Karoliny Bińkowskiej
Temat trudny - album męski - w nietypowym opakowaniu - w walizce. 
Już zapisując się na warsztat wiedziałam dla kogo będzie przeznaczony. Wiedziałam, że muszę skończyć pracę nad nim przez 22 września, więc nie będzie "odkładania na później" .
I udało się 😀 - praca już wręczona mojemu bratu w dniu urodzin. 
Mimo kilku "złym cięciom" udało się skleić całość, a dzięki nim, album nieco różni się od oryginału!
Album i walizka w całości wykonana jest z papieru 😉 choć niektórzy nie wierzyli że paski w walizce też i sprawdzali organoleptycznie 😂
 



























A może filmik? 



6 komentarzy:

  1. Piękny męski album - brat z pewnością zachwycony prezentem.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały album. Wiem ile to pracy kosztuje bo też pikusilam się o zrobienie jednego i nie wiem czy zdecyduje się kiedyś na drugi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny.
    Tobie nikt nie powie, że masz problem z konstruowaniem prac dla mężczyzny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny!!! Opakowanie rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny album i bardzo męski. :)
    Paski łudząco przypominają skórę - brawo!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz. Anja