niedziela, 5 sierpnia 2018

Niedziela z hafciarskim alfabetem - Y i Z

To już ostatni wpis o hafciarskim alfabecie.

Tydzień temu była litera Y. Zupełnie nic nie przychodziło mi do głowy. Widziałam, że dziewczyny wpisywały Youtube, ale ja nawet nie wiedziałam, że można z niego korzystać przy hafcie :) Tak więc wpisu nie było.


Dziś Z, a tu już skojarzenia od kilku tygodni siedzą w głowie

Zakładki -  uwielbiam zakładki (bo jak pochłaniacz książek może nie kochać zakładek) Brałam udział w kilku zakładkowych wymiankach, niektóre wyhaftowałam sobie sama. Dziś pokażę tylko kilka krzyżykowych



Zwierzęta -  rzadko goszczą na moich haftach. Właściwie są prezentami dla innych





Zimowe - mam na ścianie miejsce, gdzie obrazki zmieniają się zgodnie z kalendarzem. Boże Narodzenie dodatkowo nastraja, więc i haftów kilka powstało. Niektóre pojawiły się przy okazji innych liter, ale te lubię tak bardzo, że przy okazji postanowiłam je tu umieścić




I tak oto skończył się alfabet. Na pewno można było by do niego dodać jeszcze inne hasła. A może kiedyś pokuszę się o zebranie w jeden post?
W przyszłości :)

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz. Anja