niedziela, 30 stycznia 2011

Podaj dalej

Dopisałam się dziś do blogowej zabawy u MARRGOTT - podaj dalej.

Nie, żeby tak hop siup szybko. Najpierw sobie trochę poszperałam, poczytałam i podjęłam decyzję - wchodzę w to!

Zasady:
1 - musisz posiadać własnego bloga
2 - pierwsze 3 osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie mały, robiony ręcznie upominek, który wyślę w ciągu 365 dni (ale nie będę tyle czekać :D)
3 - ty organizujesz taką samą zabawę u siebie i dajesz szansę kolejnym trzem osobom, na prezent od ciebie.
4 - każdy blogowicz może 3 razy uczestniczyć w tej zabawie.

Zapraszam.

9 komentarzy:

  1. Witam zapisuję się i wykorzystuję trzeci raz w tejzabawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się, że zabawa Ci się spodobała; zapraszam do siebie po wyróżnienie ...

    OdpowiedzUsuń
  3. zapisuję się i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. To jeszcze jedna osoba i...

    OdpowiedzUsuń
  5. tak sobie myślę, czemu nie spróbować u Ciebie:) ja jestem tą trzecią, niech dziewczyny dluzej nie czekają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem co przygotujesz dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam jeszcze tydzień ostrej papierologii w pracy, ale w drodze do i z pracy obmyślam szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a potem ferie czy już po? nie mogę się już doczekać

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz. Anja