wtorek, 28 czerwca 2011

To co tygryski lubią najbardziej :)

Tygryski
Moja piżama - cała w tygrysy.
A te tygrysy straszne urwisy,
a te tygrysy nie chcą spać nocą,
fikają kozły, skaczą i psocą.

Mama się gniewa: - Spać trzeba teraz!
Wszystkie tygrysy z piżamy zbiera,
chowa do szafy, na klucz zamyka,
żeby już dzisiaj nie mogły brykać.


Pamiętacie ten wierszyk pani Joann Papuzińskiej?
To była moja ulubiona książeczka
Cały wiersz znałam na pamięć smileys a książeczka była baaardzo sczytana.

Gdy poproszono mnie więc o kartką dla rocznego Michałka, pomyślałam o tygrysku.
Kiedyś robiłam podobną z króliczkiem (różową do bólu), ale dziś bardzo męska, z pieczątką autorstwa Marci





Zdjęcia robiłam w nocy, więc kolorki trochę sztuczne.

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz. Anja