niedziela, 17 marca 2013

Problem - prośba do blogerów

Proszę, doradźcie mi.
Jakiś czas temu zmienił się sposób dodawania zdjęć na bloggerze.
Nie ma już opcji: rozmiar, położenie.
Ale widzę, że na części blogów jakby problemu nie było.

Próbowałam różnych sposobów: i z dysku, i z Picasy, i z adresu.
I ciągle nic :(

Znalazłam gdzieś, że po wgraniu zdjęcia i kliknięciu, pod ramką powinien pokazać się pasek z ustawieniami.
Próbowałam.
Znowu nic.

Co robię źle? Może mi ktoś poradzić?

Dodaję zrzut ekranu.
Jak klikam dodanie zdjęcia to wyskakuje mi takie okno


A korzystam z firefox'a

Zalogowałam się przez Chrom - i wciąż to samo :(

W pomocy jest taka instrukcja


Ale u mnie ten pasek z opcjami pod zdjęciem się nie pojawia :(


Jedyna opcja, to przerzucić zdjęcia do picasy i każde tam otwierać i kopiować po kolei linki - brr - ohyda :?


A tak wygląda wklejone zdjęcie

18 komentarzy:

  1. Nie wiem,czy to ma coś wspólnego, ale ja mam problem z dodaniem zdjęcia gdy używam przeglądarki IE - wszystko chodzi dobrze przez Chrome.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam pojęcia o czym piszesz, u mnie jest normalnie. Korzystam z Mozilli, może zmień przeglądarkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie jak u Chagi wszystko działa dobrze,bezproblemowo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już kompletnie nie wiem o co chodzi :(
      Przejrzałam ustawienia, ale tam nic nie ma o wstawianiu zdjęć :(

      Usuń
  4. Klikasz wtedy wybierz plik i to jest do wklejania zdjęć z dysku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no właśnie też klikam w "WYbierz pliki" i dodaje zdjęcia,bo można ich dodać więcej,spróbuj Aniu i daj znać jak Ci poszło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wstawiam zdjęcia, ale nie mogę ani wyśrodkować, ani wstawić w większym rozmiarze, tak jak było kiedyś.

      Usuń
  6. Spróbuj po wklejeniu zdjęć zaznaczyć wszystko myszką (podświetlić) i kilknij na ikonke drugą od prawej Usuń Formatowanie (remove formating). Wtedy miejsce gdzie piszesz post zformatuje sie i wtedy zaznacz zdjęcie ponownie i wypośrodkuj? Ja tak robie czasami jak mi w poście przeskaluje 'po swojemu', jedyna rada jaką znalazłam to zaznaczyć co napisałm i wkleiłam w post i kliknąć ten przycisk. Ja również pisze i zaglądam na blogi z Google Chrome. Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaloguj się na blog z Google Chrome. Spróbuj tak najpierw, myślę, że Firefox blokuje Ci opcje w bloggerze (podobnie robi Internet Explorer).

      Usuń
  7. Ej Anja, a czy nie klikasz 'Dodaj wybrane'? u dołu tego okienka? Dopiero jak dodasz zdjęcie w post (klikając Dodaj wybrane) będziesz mogła to zdjęcie edytować tak jak pokazujesz w print screen nr 2 (pomoc).
    Daj znać. A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodaje. Zdjęcie pojawia się w poście. Zapisuję i ...? wtedy edytuje? - próbowałam, nic z tego. :(

      Usuń
    2. Dodajesz, zdjęcie pokazuje się w poście, nie musisz nic zapisywać, tylko edytujesz post. Zrób print screen po dodaniu zdjęcia do postu, kliknij na nie tak aby było widać jak to u Ciebie wygląda i pokaż nam. Coś chyba się u Ciebie poprzestawiało... Jak natknę się na taki problem z rozwiązaniem to wrócę :)

      Usuń
  8. To tylko mi jeszcze napisz czy masz kliknięte po lewej stronie
    'Pokaż post' czy HTML?
    Tak widać jakbyś komponowała post w HTML, jak ja teraz dodałam zdjęcie do postu i przełączyłam na HTML to pokazuje się link zdjęcia a nie samo zdjęcie?
    Na print screen, który dodalaś widać, że podświetlony jest HTML, ale może mi się wydaje...
    A.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tam jest 'Nowy post' (a nie POkaż post jak napisałam wyżej) i zaraz obok HTML.
    Ale HTML nie włącza się automatycznie, automatycznie zawsze edycja psotu ustawia się na Nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  10. W widoku HTML posta edycja wygląda nieco inaczej, tam masz wgląd w kod zatem wizualne opcje piórnika są niewidoczne :-)
    Wystarczy przełączyć na "nowy post" i wszystko wróci na swoje miejsce ;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz. Anja