czwartek, 10 lipca 2014

Czerwcowe zaległości kartkowe

Zaczęły się wakacje a u mnie ciągle maj na blogu.
Zaniedbałam go w ostatnim czasie, choć obiecałam sobie poprawę.
Może zatem od dzisiaj?

Zaczęłam generalny remont w mieszkaniu, a to wiązało się z całkowitą wyprowadzką.

W czerwcu więc pomiędzy pakowaniem, wystawianiem ocen, wycieczkami szkolnymi powstało kilka kartek.
Musiałam intensywnie pracować, bo maszynka, papiery, tekturki, kwiatki i inne przydasie też były stopniowo pakowane i utykane po piwnicach, garażach. Niektóre wyjechały ze mną, więc niedługo coś powstanie, ale na razie tylko zaległości.

Ślubne (na szybko)




Urodzinowa (w podobnym stylu już kilka było)

I na bierzmowanie



Była jeszcze jedna na bierzmowanie i jedna na chrzest, ale ... zdjęcia zaginęły gdzieś z kartą do aparatu. Zatem na razie tyle.

Pozdrawiam wakacyjnie wszystkich tuzaglądaczy :)

3 komentarze:

  1. Kartki piękne - szczególnie te sepiowe, uwielbiam taki styl! Remont jest męczący, ale za to potem czeka Cię ogromna satysfakcja i zadowolenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne kartki, każda ma swój urok! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu; byłam, jestem i będę wielką fanką Twoich karteczek. Stworzyłaś kolejne cudeńka :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz. Anja