sobota, 27 grudnia 2014

Karteczkowo po świętach

Lubię wymiany karteczkowe i dlatego bez długiego zastanawiania się zapisałam się na taką wymianę u Hani.

Moje dwie kartki poleciały do organizatorki :) i  Justyny


Do mnie też dotarły dwie kartki.
Od Justyny 
 i słodkie dodatki :)

Druga kartka przywędrowała od Ani
Dziękuję Hani za zabawę i dziewczynom za kartki :)

Ale to nie jedyne kartki które przyszły przed świętami

Ta od Splocika 
A ta od Danfi

Kartka od Ani (koleżanki z LO) 

Sama też wysłałam sporo kartek, niestety nie wszystkie jeszcze dotarły do adresatów.






4 komentarze:

  1. Wymian nie lubię, ale karteczki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przygotowałaś przepiękne kartki!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wiele kartek przygotowałaś. Bardzo podobają mi się takie nastrojowe karteczki w stylu vintage.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz. Anja