niedziela, 1 listopada 2015

Jeszcze letnie śluby

Zacznę od kartki, która właściwie powstała na wzór jednej wcześniejszej, 
ale po raz pierwszy użyłam gotowego pudełka (wystarczyło je tylko złożyć, skleić)
i jestem nim zachwycona. Szybkie, bezproblemowe.
Zastanawiałam się tylko nad brzegami i widocznymi szwami.
Postanowiłam je wytuszować, ale może jest lepszy sposób na takie pudełko?




W tym roku jakoś nie mogłam uwolnić się od pudełek i gołąbków :)




A to w zaskakującym kolorze.
Zielony, cielisty, biały i ... różowy.
Najśmieszniejsze, że kartka powstała późno w nocy, przy lampce i efekt łączenia kolorów zobaczyłam właściwie dopiero rano :)
 I nawet mi się spodobał!



 Ostatnia kartka prościutka, z papieru i tekturek. Ćwieki i akrylowe kropki przyciągają wzrok :)




 W swoich ślubnych kartkach wykorzystałam digi stempel autorstwa  Żanety

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz. Anja