niedziela, 24 stycznia 2016

Choinka 2016 - styczeń

24 stycznia, czyli czas pokazać pierwsze ozdoby choinkowe z choinkowego SALu u Kasi

Długo szukałam pomysłu na ozdoby, bo bardzo chcę, aby moja grudniowa choinka 2016 ubrana była tylko w krzyżykowe drobiazgi.

Niedawno natknęłam się na idealne wzorki, ale styczniowe zagonienie w pracy i drobne zawirowania zdrowotne nie pozwoliły mi skończyć pierwszego projektu.
Wyciągnęłam więc pudło z przydasiami do haftowania i okazało się, że mam kilka świątecznych dodatków gazetowych, na które jakoś wcześniej brakowało mi czasu.

Zatem jako pierwsze SALowe ozdoby pojawiły się .... GWIAZDKI.
Pierwszy raz wyszywałam na kartonikach i ... naprawdę fajnie się z nimi pracuje.
Mam jeszcze gdzieś w skrapowych wycinankach podziurkowane koła. Na pewno i z nich coś z nich powstanie na choinkę.

Zastanawiam się jeszcze nad tyłem. W zestawie były papierki, ale jakoś mi nie leżą. Może filc?

22 komentarze:

  1. Ładne zawieszki .
    Też nigdy nie wyszywałam na tekturce krzyzyków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne gwiazdki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się prezentują Twoje gwiazdki!
    I super pomysł z wyszywaniem na tekturce :)
    Z pewnością filc sprawdzi się na pleckach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam już kilka takich wykończeń i bardzo mi się podobają :)

      Usuń
  4. Prześlicznie wygląda,takie połączenie...bardzo oryginalne:)
    Będzie cudna choinka:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez oprócz haftu matematycznego na tekturkach nie haftowałam. Czy te dziurki to robiłaś sama, bo wyglądają na jakąś perforację, nie igłą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To były gotowce dołączone do jakiejś brytyjskiej gazetki jako dodatek.
      Ale mam też kółka z jakiegoś sklepu z tekturkami (takimi do kartek).
      Jest też papier perforowany http://www.hobbystudio.pl/katalogi/hs-6a/akcesoria_kateg/kartki.html (na samym dole)

      Usuń
  6. super gwiazdeczki i jakie eko, przyjemniusie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne zawieszki :) może podszyte filcem będą lepiej wyglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. czego to ludzie nie wymyślą:)))haft na tekturce:))fajne:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawie takie zawieszki wyglądają. Kiedyś zastanawiałam się nad takimi tekturkami, ale nie byłam przekonana. A wychodzi fajnie
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysłowe ozdoby. Bardzo fajnie haftuje się na kartonikach ,a na takich drewnianych wycinankach jeszcze lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomimo że nie to miałaś w zamyśle i tak jest pięknie. Zdrówka życzę a styczeń zaliczam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawy pomysł i ładne wykonanie !!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz. Anja