sobota, 2 stycznia 2016

Śnieżnie

Zgłosiłam się do przetestowania kolejnego projektu Igiełki 

Tak właściwie, to sama nie wiem dlaczego, bo nie lubię konturów, a tu same konturki :)

Ale coś mnie urzekło w tych gwiazdkach.
Od razu wiedziałam, że będę wyszywać na czerwonej Aidzie 14ct białą muliną. Jedną nitką.
Wiedziałam też, co powstanie - mały sampler.

A oto efekt.
Przy obecnej pogodzie trudno było sfotografować efekt.
Zrezygnowałam z FrenchKnotów (brrrr jak ja ich nie lubię). Zastąpiłam je koralikami Tocho11.






16 komentarzy:

  1. Wyszło pięknie. Miałaś doskonały pomysł na zagospodarowanie wzoru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobają mi się takie zawieszki u hafciarek, a że brakuje mi cierpliwości na coś większego, ten wzór wpasował się znakomicie :)
      Dziękuję

      Usuń
  2. Dobrze zrobiłaś, że zamieniłaś węzełki na koraliki. Przynajmniej masz pewność, że sa równiutkie :) a french knotami różnie bywa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nienawidzę french knotów :P A że koralików mam pod dostatkiem i w ilości i w kolorze, to mogę poszaleć :)
      A jak fajnie błyszczą :)

      Usuń
  3. Piękny sampler. Dziękuję za wizytę i komentarz u mnie i zapraszam częściej, a w nowym roku życzę nieustającej weny i wielu wolnych chwil na robótki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super!! Ja też nie lubię konturów, ale tu wyglądają super. Warto się pomęczyć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna praca. Koraliki pięknie podkreśliły haft.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny hafcik! I w dodatku na czerwonej kanwie! Uwielbiam ten kolor materiału, ale w praktyce nie należy do najłatwiejszych. Pomysł z wykorzystaniem koralików był strzałem w dziesiątkę, wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny baner...bardzo mi się podoba dobór kolorów i dodatki w formie koralików!

    wymarzona ozdoba świąteczna :)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie!Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz. Anja