niedziela, 20 marca 2016

Wielkanocne kartkowanie

W tym roku (podobnie jak w poprzednich) długo podziwiałam wielkanocne kartki robione przez kartkujące blogerki i fejsbukowiczki ;)

Ja (jak zwykle z braku czasu) zabrałam się za nie późno i w wersji hurtowej.

Ci, którzy znają już moje kartki wiedzą, że nie potrafię robić takich samych kartek. A nawet jeśli są z takich samych elementów, to przynajmniej zmieniam kolory dodatków.

I tak oto powstały tegoroczne kartki wielkanocne.

Zacznę od mojej ulubionej









Tło z bloga Far Far Hill. Do tego wycięty koszyczek i tekturkowa pisanka. Wszystko na kosteczkach 3D. - Podoba mi się! :)









Sporo tekturowych pisanek pojawiło się w tym roku. I znowu moje ulubione ;) Pasiaste!

 






















I inne


























Obok pisanek pojawiły się też kurczaczki


 i króliczki

 Oczywiście nie mogło zabraknąć mich ulubionych obrazków vintage. Obrazki wycięte z papierów ryżowych naklejonych na kartoniki





 Na prośbę Mamy oczywiście nie mogło zabraknąć kartek o tematyce religijnej, które w większości polecą z życzeniami do ciotek i ich rodzin.



 






















Kartki płaskie (lub prawie płaskie) bo wszystkie polecą lub już lecą do krewnych i znajomych w Polsce i za granicą.

21 komentarzy:

  1. Oszałamiający zestaw! Ciężko byłoby zdecydować się na jedną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mam kłopot - którą do kogo wysłać :)

      Usuń
    2. Podziwiam za ilość, jakość i tempo. Jeśli chodzi o wybor, którą do kogo, to może zrob tak jak ja. Układam karteczki w stosik awersem w dół, adresuję po kolei, z listy= koperty i wkładam karteczki ze stosiku po kolei.Wtedy jest " na kogo wypadnie na tego bęc" :).Aaaa! wyjątek robię dla rodziny

      Usuń
  2. Prześliczne wszystkie pozdrawiam Dorti

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki,każda inna i piękna

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Oszałamiająca ilość i wszystkie bardzo piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie!
    Tworzy Pani niezwykłe dzieła!
    Znalazłam u Pani wiele inspiracji dla siebie!
    Jedną z nich jest haft "Drzewo zakwita"..
    Czy byłaby taka opcja, aby Pani wysłała mi wzór tego haftu na maila?
    Byłabym bardzo, bardzo wdzięczna...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale jest to niemożliwe

      Usuń
  6. Przepiękne kartki!
    Podziwiam wykonanie :)
    Jestem pod wrażeniem ilości...

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle kartek i każda wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wysyp :) Najbardziej podobają mi się te z podwójnymi pisankami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny wysyp przepięknych kartek Zdrowych Wesołych Świąt wielkanocnych

    OdpowiedzUsuń
  10. Napracowałaś się :)To, że każda kartka jest inna jest dodatkowym plusem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kartki, jedna z nich dotarła do mnie - dziękuję :)
    Podziwiam za imponującą ilość. :)
    Zdrowych i pogodnych Świąt Wielkanocnych, ogrzanych ciepłem promieni słonecznych i rodzinną atmosferą.
    Pozdrawiam ciepło.



    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne kartki! I do tego wszystkie!!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz. Anja