wtorek, 2 kwietnia 2019

Niteczki w kartkach na moje dwie czwóki :)


W tym roku po raz kolejny Agata zorganizowała zabawę Niteczki w karteczki. Są osoby z dawnego grona, są też nowe osoby. I choć ktoś mi powiedział: No wiesz, ale przecież musisz tyle samo odesłać co dostaniesz, więc po co? To zupełnie się z tą osobą nie zgodziłam. Piękne kartki, piękne muliny i znajomości, choć często tylko wirtualne, to jakże miłe :)

Wiem, że jeszcze jedna kartka jest w drodze, ale podzielę się już dziś swoją radością.

Jak bardzo zaskoczona byłam dużą kopertą.

Oprócz pięknych kartek z życzeniami i mulinkami zeszyt z pięknymi kwiatami do kartek 3D. No cudo! Od takich kartek zaczynałam, tylko wtedy wycinałam każdy element nożyczkami, a tu wystarczy wycisnąć! Ale poszaleję!!!!😃 Dziękuję!

Piękna kartkę z życzeniami od Agnieszki (już sobie zapisałam jej blog w obserwowanych). Piękne rzeczy robisz Agnieszko!

Kartka od Asi przyszła jako pierwsza. Z pięknym motylem. A jej mulinka już w użyciu 😊


Kartka od Joasi - mam nadzieję, że życzenia "...dużo czasu na ulubione hobby..." spełni się 😁 Tego czasu mi bardzo potrzeba ! Dziękuję za optymistyczną kartkę!


Kartka od organizatorki, Agaty. Kobieto - piękne dzięki za mulinki. ja jeszcze nigdy nie miałam w łapkach błyszczącej muliny! A ta cieniowana! 💜 Ja kiedyś "cieniowałam" zmieniając kolor muliny co 6-8 krzyżyków 😂

Od Kasi bardzo elegancka kartka (ten tort kiedyś wykorzystam - cudny jest) i mulinki - kolejna błyszcząca do kompletu. Oj, będzie się działo. 😊 Odkryłam blog Kasi i nie omieszkam tam gościć!

Mulinki i kartka od Grażyny. Na tej pięknej kartce była ustawiona 18 😄ale do zdjęcia z przekorą ustawiłam swoje dwie 44, bo czegoż się krygować?! Fajna liczba - prawda?


Piękna, romantyczna kartka od Marii z mulinkami i herbatką. Piękna kartka, piękne życzenia. Niech się spełnią! Dziękuję.

Jeszcze raz dziękuję WSZYSTKIM za pamięć, piękne życzenia. Dziękuję też dziewczynom, których kartki dojdą na dniach (natychmiast uzupełnię wtedy post) Dziękuję.

3 komentarze:

  1. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego :-)
    pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że muliny się przydadzą :) Baw się dobrze z Etoile, trzeba z nią nieco ostrożniej niż ze zwykłą, ale jest znacznie lepsza od metalizowanej ;) Dobre efekty uzyskasz, jak wyszyjesz raczej większy fragment, w pojedynczych krzyżykach, albo w jakiś malutkich kwadracikach typu 2x2 nie widać tego błysku aż tak dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super kolekcja i muliny się z pewnością przydadzą, podwójna przyjemność :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz. Anja