czwartek, 25 kwietnia 2019

Pisanki

Dwa tygodnie przed świętami zapisałam się na SAL zorganizowany przez autorkę wzoru Nadezhde Gavrilenkovą. 

wzór:  “The Bright Holiday”.
rozmiar: 110x70 krzyżyków
Haftowałam na kanwie 16ct muliną DMC i Anchorem

Organizatorka przysyłała schemat jednego elementu i następny otrzymywałam dopiero, gdy pokazałam że go skończyłam. 
To jak mały to hafcik pokazuje ramka, która jest wielkości kartki A4.

Piękne kolory to efekt mieszania kolorów (jedna nitka jednego i druga, drugiego koloru)

To jak wiele daje kontur widać na kolejnych zdjęciach


Wzór do kupienia na Etsy

4 komentarze:

  1. Przepiękny hafcik. Miałam też dołączyć ale niestety rozchorowałam się i nie byłabym w stanie wyrobić się czasowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny haft :)
    Wzór bardzo klasyczny, przypominający tradycyjny styl jak z dawnych kartek świątecznych (moich ulubionych).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz. Anja