niedziela, 18 marca 2018

Niedziela z hafciarskim alfabetem - D

Co mi przyszło pierwsze do głowy na literę D?

DZIECI - lubię wyszywać dla dzieci. Chłopcy w mojej rodzinie mają kilka moich krzyżykowych prac. Auta przeważają, bo dopiero od roku w gronie najbliższe rodziny mamy dziewczynkę (mam już pomysł na nowy hafcik tym razem typowo dla dziewczynki).

DMC - marka muliny idealnej do haftowania portretów, szczególnie twarzy. Sporo wzorów jest przygotowanych do wyszywania właśnie tą muliną, i często po nią sięgam.

DIMENSIONS -  marka znana haftującym z pięknych, pełnych kolorów wzorów. U mnie na tę chwilę kotki 
 DICTIONARY of - te wzorki kusiły mnie, gdy zaczynałam przyjaźń z blogosferą. Podziwiałam słowniczki wyszywane przez dziewczyny, ale sama żadnego (jeszcze) nie popełniłam



DFEA - francuski magazyn z pięknymi wzorami do haftu (znanymi większości hafciarek),
o których napiszę za tydzień.

Linkowanie w tym tygodniu u KASI

2 komentarze:

  1. DFEA - wiesz, że dopiero teraz dowiedziałam się od Ciebie co to jest? :D super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful image the building You chose well for the theme.
    Your blog is very nice,Thanks for sharing good blog.
    HolidayPalace

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz. Anja