czwartek, 8 marca 2018

Wymianka na Dzień Kobiet

KGOSIA z bloga To co lubię zorganizowała wymiankę z okazji Dnia Kobiet.

Jak sąsiadka przyniosła mi paczkę z nieznanym mi adresem nadawcy, z mojego wojewódzkiego miasta już wiedziałam, że to wymiankowy prezent dla mnie.
A paczka przyszła od Edyty z Szafirowego Zakątka

W środku znalazłam zeszyt w pięknej okładce z wyhaftowanym motylem
pamiątkową kartkę
 Zabawne podkładki
 Przydasie - i do haftowania i do kartkowania i słodkie przyjemności ;)
 
BARDZO DZIĘKUJĘ

Przygotowana przeze mnie paczka poleciała do Irlandii, do Kasi (Cała ja - handmade)
Niestety, obfite opady śniegu spowodowały, że paczka nie dotarła na czas. Kasia mnie pociesza, że pewnie lada chwila dotrze. Mam nadzieję! 
Chcę, żeby paczka była niespodzianką, więc to, co poleciało do zimowej Irlandii pokażę, jak już dotrze do adresatki.
 

2 komentarze:

  1. Bardzo fajne prezenty otrzymałaś

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenty dostałaś. O paczuszkę dla mnie się nie martw. Dojdzie. Tutaj wszyscy zakreceni, bo takie opady śniegu to oni ostatni raz widzieli w latach 80tych .W Polsce to normalka ale tutaj to armagedon. 😉

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz. Anja