poniedziałek, 19 listopada 2012

Podwójna niespodzianka dla emeryta :)

Dziś trochę zdjęć (zaznaczam ;) na początku)

Damamama - cudotwórczyni i kopalnia pomysłów i inspiracji jeśli chodzi o pudełeczka maści wszelakiej, zrobiła niedawno super book box dla emeryta.
Pozwoliła na zerżnięcie :) jej pomysłu, ale nie chcąc wyjść na kopiarkę postanowiłam dodać coś od siebie.
I tak wpadłam na pomysł podwójnego book box'a.

Ponieważ kartka dla faceta, to nie chciałam dodawać kwiatków, ani ozdobnych dziurkaczy. Na tło wybrałam papier w paseczki.
Guzik jest jedyną ozdobą.

A z góry to wygląda tak:


Jak powiedziałam, book box podwójny, ale niespodziankowy, więc po otwarciu jeszcze mało widać
Na razie same życzenia,

ale jak otworzyć pierwsze drzwiczki to ukazuje się...
dziadziuś na fotelu śni o podróżach.

A wszystko w wersji 3D :)


Po prawej stronie miejsce na podpisy kolegów z pracy.

A jak się otworzy drugie skrzydełko, to...

staruszek szaleje na desce (a jak się dobrze przyjrzeć, to z tyłu widać młodą, piękną blondynkę na desce - na zdjęciu niekoniecznie :) widać)

Całość po otworzeniu wygląda tak

I widok z góry

Poszalałam? :)


Kartka widoczna też u Titanii w czasie Twórczego Weekend'u nr 64

20 komentarzy:

  1. Wspaniały pomysł na karteczkę dla faceta i emeryta:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, poszalałaś, poszalałaś, ale stworzyłaś prawdziwe cudo i niesamowitą pamiątkę dla tego emeryta :))

    OdpowiedzUsuń
  3. wow.... i na tym skoncze mój komentarz bo mnie zatkało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. U mnie na blogu czeka wyróżnienie dla Ciebie :) Zapraszam :)

      Usuń
    2. Oj, dziękuję:)
      Zasłużyłam?!

      Usuń
  4. Poszalałaś Anju - ale efekt powalający, świetna pamiątka :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, nie mogłam się napatrzeć na to pudełeczko.Oryginalny pomysł i świetne wykonanie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałam już na fejsbuku. świetne to jest. masz poczucie humoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny pomysł! Piękne wykonanie i niezapomniana pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  8. super pomysl,a pamiatka jedyna i niepowtarzalna...

    OdpowiedzUsuń
  9. O jaaaaaaaaaaaa... niesamowity składaczek książkowy...

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny pomysl, a jeszcze lepsze wykoannie :

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba ten mini albumik, jest radosny i z humorem, w sam raz dla emeryta! :P
    Pozdrawiam,
    Ingree

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie na blogu czeka wyróżnienie, bo sobie zasłużyłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  13. ale czad! cudne to pudełko i ile konstruowania, wycinania, naklejania i drukowania. nie może się nie spodobać!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł i wykonanie! Obrazki wyglądają bardzo zabawnie i super, że są elementy 3D :)

    OdpowiedzUsuń
  15. FANTASTYCZNA praca!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wspaniale pomyślana i zrobiona!!!!!!!!!!!!!!!! CUDO!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz. Anja