wtorek, 17 lipca 2018

Na powitanie jesieni - No.1

Kasia  nudzić się nie lubi i zaprosiła hafciarki do nowej, wspólnej zabawy 
Ogłosiła SAL na powitanie jesieni 

Do wyhaftowania jest obrazek NewLeafCraft (schemat do kupienia TUTAJ)






Schemat wpadł mi w oczy już jakiś czas temu i miałam go już w swoim komputerze,
więc nie zastanawiałam się wcale, tylko wpisałam się na listę chętnych. 

Od pięciu dni leje z przerwami na padanie :) więc postanowiłam od razu zabrać się za haftowanie. 
Obrazek haftuje się szybko. Niezbyt duże elementy, które można haftować pojedynczo, mała liczba pojedynczych krzyżyków sprawiły, że haftowanie jednego elementu zajęło mi jeden dzień. 

I tym sposobem mam już haftowane w niedziele kalosze
 A w poniedziałek pojawił się parasol

Miałam zabrać się za dynie, ale przestało padać i trzeba wykorzystać ładną pogodę, w końcu mam urlop :)

Może ktoś jeszcze dopisze się do zabawy?

7 komentarzy:

  1. O matko pięć dni deszczu! U nas dopiero dziś zaczeło kropić (opolskie) Śliczny hafcik ja dopiero zacznę jak będę miała na czym haftować bo na urlop wzięłam tylko gotowe zestawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczny bedzie! :) juz jest!

    OdpowiedzUsuń
  3. Haft zapowiada się wspaniale, kalosze i parasol wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, wow! Pięknie wychodzi! Kibicuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie matrw się, ty chociaż haftujesz "pod dyktando pogody", ja chyba niedługo zacznę obrazki na 25 dni do Bożego Narodzenia(niby dużo jeszcze czasu,ale lepiej być przygotowanym:D), więc jeszcze bardziej odsunięte w czasie tematycznie prace;P. W każdym razie te kolosze są urocze^^

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz. Anja