środa, 8 sierpnia 2012

Na rocznicę

Wakacje po półmetku, a ja zaniedbałam nieco mój blog.
To chyba pogoda - upał, aż nie chce się włączać laptopa. A pora urlopowa zachęca do innych rozrywek :)
Zauważyłam, że nie tylko ja przycichłam :)
Pewnie po wakacjach się to zmieni.

Dziś chciałam wam pokazać przed chwilą skończoną kartkę.
W pudełeczku:

A kartka to klasyczna sztaluga:


I jeszcze kilka szczegółów:

Podobają mi się te wycinanki z DeaArt.

Witam nowe obserwatorki - bardzo mi miło, że do mnie zaglądacie :)



6 komentarzy:

  1. Przecudnie tworzysz:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne - delikatne i eleganckie

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że nie tylko ja tak mam - też nie chce się uruchamiać laptopa jak tak piękna pogoda jest :)Ale już wkrótce jesień więc na pewno się to zmieni.

    Kartka jest niesamowicie delikatna i urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka! Cudne połączenie kolorków!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz. Anja