środa, 22 sierpnia 2012

Przybyło :)

A co przybyło? Oczywiście obrazka, za który wzięłam się trzy dni temu.
Kanwa 20, jedna nitka. Trochę się bałam tej jednej nitki, ale okazało się że niepotrzebnie :)
Ania z blogu Cała ja pokazała mi swoją choinkę i spodobało mi się. Przyjrzałam się też obrazkowi Pieguchy i postanowiłam posłuchać rad dziewczyn z FB.
Wyszywa się szybko i fajnie.
Zresztą zobaczcie

Chyba nie muszę już pisać co haftuję, bo sporo już widać.
To prezent dla Mamy.
Jak zaczynałam ponownie przygodę z krzyżykami i zastanawiałam się nad tematem pierwszego obrazka, bardzo spodobały jej się ikony.
Wtedy nie czułam się na siłach, ale ostatnie dwa lata sporo mi dały. Zresztą wiem, że jak będę miała z czymś problem, to mi pomożecie :)
Pozdrawiam
i dziękuję za miłe komentarze :)

7 komentarzy:

  1. Coraz więcej widać :). Też fascynują mnie ikony - może kiedyś ... :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. juz czekam na kolejne odsłony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie wierzę że aż tyle powstało w 3 dni - imponujące. Czekam na dalsze postępy, zapraszam do mnie na candy www.blog.magicznyhaft.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz. Anja