piątek, 17 sierpnia 2012

Ślubny tandem

Skończyłam stawiać ostatnie French knoty (brrr, nie lubię ich).


Wstawiłam w ramkę (mniejszą, bo wczoraj w sklepie nie mogłam się zdecydować na wielkość) i gotowe!

Trochę zmieniłam kolory (jak zwykle), ale zadowolona jestem.
Ostatnio znalazłam jeszcze jeden wzorek na ślubną pamiątkę, w sepii, bardziej elegancki i nawet się zastanawiałam, czy nie wyszyć dwóch, a potem zdecydować, który wręczyć, ale się rozmyśliłam.
Ten mi się podoba :)



A że dziś 17 sierpnia (kolejny nów) to oto mój słoiczek


15 komentarzy:

  1. Świetny haft.Romantyczny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna pamiątka:) po dacie ślubu wiedzę że będziemy bawić się w ta samą sobotę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny haft i wspaniała pamiątka. Ramkę dobrałaś doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna pamiątka, ten hafcik jest bardzo urokliwy!

    OdpowiedzUsuń
  5. pamiatka przepiekna i bardzo wesolutka...

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie wypracowane, piękne :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiątka śliczna, sama bym taką chciała ale niestety ja już ślub miałam 4 lata temu

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna praca :) My z okazji ślubu dostaliśmy takie 2 gołąbki z obrączkami, więc wiem jak cieszy prezent, który ktoś wykonał specjalne dla nas :)
    Pozdrawiam,
    Ingree :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ela z Zakątka.....17 sierpnia 2012 22:00

    Śliczne, takie radosne, romantyczne. wspaniałe - pamiątka piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba ta pamiątka - taka radosna, kolorowa i z "jajem" hihihi

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny! idealny sampler dla jakiejs szalonej pary :)))
    duzo sie dzieje na tym obrazku

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba, pracochłonny bardzo, ale efekt jest super !

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny. Chciałabym zrobić coś takiego w prezencie. Czy mogłabym zdobyć od Pani wzór?
    Proszę o kontakt: lena209@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. witam!czy nie zechcialaby Pani podzielic sie wzorem??? bede bardzo wdzieczna.pozdrawiam Ewa:)
    moj mail to ana_stazja20@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz. Anja