niedziela, 9 września 2012

Wyróżniona


Pragnę podziękować Eluni i Misiabe za wyróżnienie mojego bloga i przyznaniem mu miana So Sweet.

To bardzo przyjemnie, gdy ktoś zagląda, komentuje, wyróżnia.
Wasze słowa w komentarzach motywują do pisania.
Takie wyróżnienia też.

Zgodnie z regulaminem, po otrzymaniu wyróżnienia, powinnam wytypować 5 blogów które na to wyróżnienie zasługują i jednocześnie nie mają więcej jak 200 obserwatorów.
Przejrzałam blogi, które mam w pasku bocznym i wcale nie było tak łatwo wybrać.
Bo przecież wszyscy z was zasługują na wyróżnienie!

Sprawdzałam liczbę obserwatorów i ... ale wy popularne jesteście :D

Niektórzy nie pragną wyróżnień.

I w końcu wybrałam 5 blogów spełniające warunki,
a są to:

1. po mrucku Renaty - za haft krzyżykowy i jej gadanie ;)

2. Kolorowe kartki Kasi - za delikatność i elegancję w jej kartkach

3. Zapiski kuchenne Peli - za smaki, nie raz ślina pociekła na klawiaturę ;)

4. czas kolorem czarowany Donki - za różnorodność (jak ja bawi się tak samo dobrze papierem i muliną)

5. Moje zacisze Kundzi - za papierową wiklinę i kartki (szczególnie te wyszywane).

Wszystkie autorki powyższych blogów oczywiście zawiadamiam o wyróżnieniu (zgodnie z regulaminem.

7 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Wyróżnienie w pełni zasłużone :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Ingree

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Ci tego wyróżnienia, no i serdecznie dziękuję za obdarowanie akurat mnie, że to miłe nie musze nikogo przekonywać, prawda??
    Dzięki :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia i ogromnie dziękuję za wyróżnienie dla mnie! :) Jest mi niezmiernie miło:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia! Jestem zaskoczona i jest mi ogromnie miło, że wyróżniłaś mojego bloga :))) Chyba sobie nie zasłużyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anju :) - gratuluję wyróżnienia!
    Bardzo mnie cieszy wyróżnienie dla mojego bloga, nie spodziewałam się takiego, bo tyle jest wspaniałych, lepszych blogów kulinarnych. Tym bardziej mi miło.
    Dziękuję i serdecznie Cię pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz. Anja