wtorek, 25 września 2012

Po przerwie

Upss, nie było mnie tu całe 15 dni.
Ale mi wstyd.
To były bardzo zakręcone dwa tygodnie.
Średni syn mojego brata zmieniał stan cywilny i sporo pracy z tym się wiązało.
Także dla mnie.

Oczywiście najbliższa rodzina poprosiła o kartki dla Michała i Magdy.
Musiały być różne i na szczęście tylko 5 sztuk.
Sama poprzestałam na haftowanym niedawno obrazku ŚLUBNY TANDEM

Choć nie, dostali coś jeszcze.
Młodzi nie chcieli kwiatów, bo już w poniedziałek rano polecieli do Grecji.
jakoś tak dziwnie iść z pustą ręką na ślub, więc postanowiłam zrobić słodki bukiet, który nie zwiędnie do ich powrotu.

Najpierw poszukałam kursików. Znalazłam TU i TU. Jednak jakoś żaden nie był tym, o co mi chodziło.
Od dawna śledzę bloga Ewy z Zakątka Dzieciątek i podziwiam jej cudne bukiety.
Naprzygladałam się, nakombinowałam i ...
WYSZEDŁ
!
!
!

A oto mój (opłacony poparzeniem palców)bukiet.




Kolor bukietu nie zamierzony :)
Po prostu w kwiaciarni były tylko dwa kolory tej wywijanej bibuły (żółty i czerwony)

Bukiet zgłaszam na 58 Twórczy Weekend

Bardzo dziękuję za komentarze pod wcześniejszymi postami :)
Bardzo dziękuję.
I witam nowych obserwatorów - miło mi was gościć.

Tyle na dziś, a teraz zaczynam nadrabiać oglądanie wytworów rąk waszych :)

Jutro moje ślubne karteczki.


12 komentarzy:

  1. Bukiet jest przepiękny! Dlaczego poparzyłaś palce?

    OdpowiedzUsuń
  2. bukiet przepiekny i niepowtarzalny...zadaje to samo pytanie co Promyk dlaczego?bo nie bardzo rozumiem...

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie i do tego jeszcze słodko!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam, mniam;) Bukiet wyszedł pięknie! Czekam na karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, a wykonanie jeszcze lepsze :) Co do kleju na gorąco i poparzonych palców - skądś to znam ;P Kwestia wprawy, a potem jest już tylko lepiej ^^
    Pozdrawiam,
    Ingree

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny :) super są te ptaszki w środku. Bardzo efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny bukiet zrobiłaś Anju, nawet poparzone palce warte efektu końcowego :))

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny ! tez bym chciała taki dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, piękny! starałaś się i to widać bo bukiet wyszedł b. profesjonalnie. zrobiłaś coś o czym ja nie mam zielonego pojęcia. dla mnie takie "kwiaciarstwo" to czysta magia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bukiet słodki i uroczy ! Wart poparzonych palców :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz. Anja